ABC odchudzania

ABC odchudzania

Chcesz szybko i bezpiecznie schudnąć? Zastanawiasz się jak to zrobić? Po pierwsze, należy pamiętać, że wielu ekspertów twierdzi, że najlepiej dla zdrowia jest chudnąć stopniowo. Bardziej prawdopodobne jest, że efekt pozostanie na dłużej. Jeśli zrzucisz zbędne kilogrmamy zbyt szybko, stracisz mięśnie, kości i wodę zamiast tłuszczu.

ABC odchudzania – staraj się stracić 1-2 kilogramy tygodniowo i unikaj szybkich diet lub produktów, które składają wyolbrzymione obietnice, które brzmią zbyt dobrze, aby mogły być prawdziwe. Najlepiej jest oprzeć swoją utratę wagi na zmianach, z którymi możesz się z czasem uporać. Aby uzyskać szybsze wyniki, będziesz musiał pracować z lekarzem, aby upewnić się, że jesteś zdrowy i pobierzesz składniki odżywcze, których potrzebujesz.

Plan ABC odchudzania

Prawdopodobnie słyszałeś powiedzenie „wystarczy spalić więcej kalorii niż jesz i pijesz.”. Niestety nie jest to takie proste, jak wiele osób może powiedzieć ci z własnego doświadczenia. Twój metabolizm również ma znaczenie. A jeśli obniżysz zbyt dużo kalorii, będzie to dla ciebie złe. Zwolnisz swój metabolizm, a to może spowodować, że nie będziesz mieć problemów z niektórymi składnikami odżywczymi. Jest wiele sposobów na to, bez nadmiernego kalorycznego cięcia. Zacznij od:

  • wyeliminowania niektórych składników z diety.

  • Sprawdź, ile kalorii spożywasz w zwykły dzień i przytnij je odpowiednio.

  • Czytaj etykiety żywności, aby wiedzieć, ile kalorii jest w każdej porcji.

  • Pij więcej wody, dzięki czemu nie będziesz stale głodny.

Bez względu na to, z jakiej metody korzystasz, będziesz potrzebował dobrych dla siebie produktów, takich jak warzywa, owoce, produkty pełnoziarniste i chude białka, abyś mógł utrzymać dobre odżywianie. Praca z dietetykiem to dobry pomysł, dlatego należy przygotować plan uwzględniający te potrzeby.

Uzyskaj wsparcie

Wiele aplikacji może pomóc w śledzeniu zjadanych kalorii. Prawdopodobnie cały czas masz ze sobą smartfon, możesz go używać, aby nadążyć za planem. Jeśli nie chcesz korzystać z mobilnej aplikacji, załóż dziennik i notuj to co jadłeś i kiedy. Będziesz także chciał mieć wspierających ludzi po swojej stronie, którzy pomogą ci zachować motywację i dodawać otuchy. Poproś więc swoją rodzinę i przyjaciół o wsparcie wysiłków na rzecz zmniejszenia masy ciała. Możesz także dołączyć do grupy odchudzającej się, gdzie można porozmawiać o tym, jak idzie innym osobom. Warto również rozmawiać z kimś ze swojego otoczenia, kto stracił na wadze w zdrowy sposób. Ich sukces jest „zaraźliwy” w dobry sposób.

Dowiedz się, co cię motywuje do ciągłego jedzenia

Jedzenie daje ci energię do życia. Niestety niewielu ludzi je tylko z tego powodu. Musisz wiedzieć, co sprawia, że chcesz jeść, gdy nie jesteś głodny i mieć plan na te chwile. Pierwszym krokiem jest ustalenie, jakie są twoje wyzwalacze. Czy to stres, złość, lęk a może depresja? Może zamiast podjadania w niełatwym dla Ciebie chwilach mógłbyś wybrać się na spacer?

Wreszcie, nagradzaj siebie za dokonanie innego wyboru. Oczywiście nie używaj jedzenia jako nagrody.

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *